News -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Characters -  RSS -  + Fav

» Comics - ch 4 pg 108 - October 29th, 2016, 5:34 pm

     Average Rating: None      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
Kurosaki556, October 29th, 2016, 10:04 pm ( Reply )


Whew! HELLO

I've been wanting to talk about Nick being the captain for so long LOL! Or, reveal it LOL

There he is, captain of the panthers
~wow~
if not him, who did you think it would be? was there even a question of who the captain was?
LOLLLL

this next week or so I think will be pretty (extra) busy o_o)9 sooo hopefully I can update soon

Thanks for reading!

PS, I put a new banner on the Archive section of the site! Pretty neat...I didn't know what I was going to do w/ that drawing, but there it is! Check it out 4 more panther vs. panther

PPS Thank you for the nice comments T_T!




Advertisement, August 19th, 2019, 8:56 am ( Reply )





User Comments:
bunkun, October 30th, 2016, 9:44 pm ( Reply )


KAISER IS SOOOO CUTE I love him in that 3rd panel... Daichi how dare u bring up another boy at this moment jk jk. Speaking of Daichi, I love him carrying all the equipment LOL...
COOL PANTHER!!! NICE!!! AMAZING JOB I love this page!


fruitsnapple (Guest), October 31st, 2016, 4:26 pm ( Reply )


honestly, i thought kai was the captain (though maybe it was stated he wasn't and my little jelly brain forgot?) because he's the one that's the most enthusiastic and cares the most and it didn't seem like a position any of the others would want.

i know that the captain wouldn't be the "worst player" in a normal team, but since they seem to all share a general feeling of "meh" towards practice, i just assumed they let kai worry about *everything*.

it's a little surprising that nick's the captain, but it kinda makes sense too. like, he's already the leader in the case of bullying/teasing kai lol


Luckyluve2100, November 4th, 2016, 11:04 am ( Reply )


Makes me think the blind leading the blind


Post A Comment